Sinds de overname van het Franstalige weekblad Moustique door l’Avenir Hebdo werd de regie van het magazine ondergebracht bij L’Avenir Advertising. Deze laatste vertrouwt nu het commercialiseren van moustique.be toe aan Mediahuis Connect.
« De beslissing kadert binnen het versterken van de positionering van Moustique als nieuwsmagazine, een claim die we als weekblad duidelijk maken sinds onze herpositionering in februari van dit jaar, » aldus Luc Eeckhout, marketing & sales support manager L’Avenir Advertising.
« Wij zijn verheugd dat onze partner L’Avenir Advertising naast lavenir.net, nu ook het commercialiseren van de online mediaruimte op moustique.be aan ons toevertrouwt, » vertelt Patrick Boon, sales director national advertising Mediahuis Connect. « De toevoeging van moustique.be aan onze digitale portfolio, zorgt voor een mooie uitbreiding van onze premium inventory in het Franstalige landsgedeelte. »
Binnen de digitale portfolio van Mediahuis Connect wordt Moustique.be afzonderlijk gecommercialiseerd en maakt de site, samen met lavenir.net, ook deel uit van de verschillende nationale pakketten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]