Medialaan - de Persgroep Advertising bouwt salesstructuur uit


Julie Neyman
Medialaan - de Persgroep Advertising bereikt dagelijks 85% van de Vlamingen via een portfolio van 35 merken. "Een sterke basis die erg veel mogelijkheden biedt," zegt men bij de regie. "Onze ambitie ligt erin om samen met klanten, in partnership, aan merken te bouwen en ze groter te maken." Daar om bouwt men nu de salesstructuur verder uit. Julie Neyman (tot op heden sales manager agencies) wordt verantwoordelijk voor de totale nationale advertentiemarkt en zal leiding geven aan de agencyteams, het direct salesteam en het international salesteam.

Wilfried Celis
Wilfried Celis wordt business & development director. Hij blijft verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het saleshouse. Hij zal de business- en productstrategie uittekenen en de diverse media vermarkten: zowel in de nationale markt, de kidsmarkt als de regionale markt. “Ik heb het rotsvaste geloof dat we door deze wijzigingen nog beter kunnen inspelen op de mogelijkheden die de markt aanbiedt," zegt managing director Ben Jansen. "Ik ben blij dat we binnen deze continue evolutie kansen kunnen geven aan ons eigen talent. Ik weet zeker dat zij, samen met hun teams, hun nieuwe rol met brio zullen vervullen."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]