Medialaan - de Persgroep Advertising bereikt dagelijks 85% van de Vlamingen via een portfolio van 35 merken. "Een sterke basis die erg veel mogelijkheden biedt," zegt men bij de regie. "Onze ambitie ligt erin om samen met klanten, in partnership, aan merken te bouwen en ze groter te maken." Daar om bouwt men nu de salesstructuur verder uit. Julie Neyman (tot op heden sales manager agencies) wordt verantwoordelijk voor de totale nationale advertentiemarkt en zal leiding geven aan de agencyteams, het direct salesteam en het international salesteam.
Wilfried Celis wordt business & development director. Hij blijft verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het saleshouse. Hij zal de business- en productstrategie uittekenen en de diverse media vermarkten: zowel in de nationale markt, de kidsmarkt als de regionale markt. “Ik heb het rotsvaste geloof dat we door deze wijzigingen nog beter kunnen inspelen op de mogelijkheden die de markt aanbiedt," zegt managing director Ben Jansen. "Ik ben blij dat we binnen deze continue evolutie kansen kunnen geven aan ons eigen talent. Ik weet zeker dat zij, samen met hun teams, hun nieuwe rol met brio zullen vervullen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]