Medialaan pakt CXC Innovation Award

Clarabridge

Awards / Innovation / Media / News

ClarabridgeFijn nieuws voor het customer service team van Medialaan. Dat team heeft deze week in London een award gekregen voor het geleverde werk: de CXC Innovation Award, een onderscheiding die focust op customer experience. Deze prijzen worden toegekend aan projecten die bulken van out-of-the-box thinking en/of nieuwe concepten. "We gebruiken de tool Engagor niet alleen voor persoonlijke communicatie met onze kijkers," licht Medialaan toe bij monde van woordvoerster Sara Vercauteren. "Via de technische mogelijkheden van de tool verzamelen we ook op een efficiënte manier de social feedback van onze kijkers om deze vervolgens aan de juiste afdelingen te bezorgen, zodat zij hierop kunnen inspelen. Bv reacties van kijkers over onze programma’s, wordt verzameld door ons customer care team en gerapporteerd aan de mensen die de programma’s maken, zodat zij op de feedback kunnen inspelen."

De CXC Innovation Award is een initiatief van Clarabridge, een bedrijf dat customer experience management-diensten levert.