Medialaan pakt CXC Innovation Award

Fijn nieuws voor het customer service team van Medialaan. Dat team heeft deze week in London een award gekregen voor het geleverde werk: de CXC Innovation Award, een onderscheiding die focust op customer experience. Deze prijzen worden toegekend aan projecten die bulken van out-of-the-box thinking en/of nieuwe concepten. "We gebruiken de tool Engagor niet alleen voor persoonlijke communicatie met onze kijkers," licht Medialaan toe bij monde van woordvoerster Sara Vercauteren. "Via de technische mogelijkheden van de tool verzamelen we ook op een efficiënte manier de social feedback van onze kijkers om deze vervolgens aan de juiste afdelingen te bezorgen, zodat zij hierop kunnen inspelen. Bv reacties van kijkers over onze programma’s, wordt verzameld door ons customer care team en gerapporteerd aan de mensen die de programma’s maken, zodat zij op de feedback kunnen inspelen."
De CXC Innovation Award is een initiatief van Clarabridge, een bedrijf dat customer experience management-diensten levert.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]