Medialaan tankt opnieuw Fuel

Op 9 mei 2017 organiseerde Medialaan de eerste editie van Fuel, een seminarie over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie. Met dit event wil Medialaan marketeers inspireren met de innovaties van morgen en hen triggeren tot een nieuwe manier van denken. Voor wie dit toen gemist heeft, is er goed nieuws: Medialaan organiseert op 19 april 2018 een tweede editie. En het Early Bird tarief slaat nu al zijn vleugels open!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]