Op 9 mei 2017 organiseert Medialaan Fuel, een seminarie over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie. Met dit event wil Medialaan marketeers inspireren met de innovaties van morgen en hen triggeren tot een nieuwe manier van denken. Voor deze eerste editie geeft Fuel het podium aan onder andere artificiëleintelligentie, virtuele realiteit en connectiviteit om een nieuw perspectief te bieden op het transformeren van de industrie.
Een tipje van de sluier: Shermin Voshmgir komt vertellen over haar onwrikbare geloof in blockchain. Peter Hinssen, voorzitter en medeoprichter van Nexxworks, zal het onder andere hebben over hoe de laatste trends en innovaties onze maatschappij kunnen veranderen. En William Bao Bean onthult de strategieën achter 'platform thinking'.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]