Medialaan tankt fuel
Op 9 mei 2017 organiseert Medialaan Fuel, een seminarie over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie. Met dit event wil Medialaan marketeers inspireren met de innovaties van morgen en hen triggeren tot een nieuwe manier van denken. Voor deze eerste editie geeft Fuel het podium aan onder andere artificiëleintelligentie, virtuele realiteit en connectiviteit om een nieuw perspectief te bieden op het transformeren van de industrie.
Een tipje van de sluier: Shermin Voshmgir komt vertellen over haar onwrikbare geloof in blockchain. Peter Hinssen, voorzitter en medeoprichter van Nexxworks, zal het onder andere hebben over hoe de laatste trends en innovaties onze maatschappij kunnen veranderen. En William Bao Bean onthult de strategieën achter 'platform thinking'.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]