Op zondag 16 september 2018 werden in Amsterdam de IBC 2018 Innovation Awards uitgereikt. Medialaan kreeg er de prestigieuze IBC Innovation Award voor het project 'Non-Linear Startover with Dynamic Ad Insertion', dat ze in samenwerking met het Britse bedrijf Yospace gerealiseerd hebben voor Stievie. Ondertussen is het ook al in gebruik op vtm.be en in de VTM-app. Met deze technologie kan de kijker tijdens het live kijken terugspoelen naar het begin van een aflevering en zijn de reclameblokken korter en gepersonaliseerd. Ook zijn de reclameblokken tijdens het live kijken gepersonaliseerd. Medialaan en Yospace waren één van de tien finalisten uit tien verschillende landen die kans maakten op een IBC Innovation Award. Afgelopen vrijdag, 14 september 2018, behaalden ze met hetzelfde project op de CSI Awards in Amsterdam ook al de tweede plaats in de categorie Best TV user experience.
IBC (International Broadcasting Convention) is de meest invloedrijke media-, entertainment- en technologieshow in de wereld. De Awards voor technologie en creatieve innovatie zijn eveneens de meest begeerde prijzen in de branche. Tijdens deze jaarlijkse beurs worden organisaties en persoonlijkheden, die iets met televisie of video te maken hebben, erkend voor hun bijzondere en innovatieve bijdrage.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]