Medialaan zet vaart achter online merk Q

Medialaan heet in augustus Arnout Bracke welkom. Die zal vanaf dan samen met Rik Boey (Q-dj en creatieveling) gaan bouwen aan het online merk Q (Q2 en Qmusic).
Arnout Bracke is senior online creative. Hij bouwde de voorbije jaren mee aan het (online) merk van Studio Brussel, Woestijnvis, Milow,… en was tot voor kort chef online bij De Morgen. Nu kiest hij er met volle overtuiging voor om mee aan het Q-merk te bouwen. Rik Boey blijft naast het nieuwe project ook Q-dj en zal nog op radio te horen zijn maar stopt wel met zijn dagelijks avondradioprogramma @rikboey.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]