Medialaan heet in augustus Arnout Bracke welkom. Die zal vanaf dan samen met Rik Boey (Q-dj en creatieveling) gaan bouwen aan het online merk Q (Q2 en Qmusic).
Arnout Bracke is senior online creative. Hij bouwde de voorbije jaren mee aan het (online) merk van Studio Brussel, Woestijnvis, Milow,… en was tot voor kort chef online bij De Morgen. Nu kiest hij er met volle overtuiging voor om mee aan het Q-merk te bouwen. Rik Boey blijft naast het nieuwe project ook Q-dj en zal nog op radio te horen zijn maar stopt wel met zijn dagelijks avondradioprogramma @rikboey.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]