Mediamarkt duikt de zomer in met de Zonnekloppers

Mediamarkt trapt de zomer af met zijn nieuwe campagne ‘de Zonnekloppers’. We zullen deze zomer immers allemaal meer tijd in onze eigen tuin doorbrengen, maar wie zegt dat dat saai moet zijn? Consumenten die uitkeken naar de start van de zomersolden om een nieuwe speaker, een fototoestel of diepvriezer te kopen, zagen hun plannen in het water vallen door het uitstel van de soldenperiode naar 1 augustus. Voor hen lanceert Mediamarkt nu “de Zonnekloppers”: consumenten hoeven niet te wachten tot augustus om hun (zonne)slag te slaan bij Mediamarkt.
“Elk jaar kijken consumenten reikhalzend uit naar de soldenperiode om hun slag te slaan met onze scherpe deals. We merkten dat het uitstel van de zomersolden door COVID-19 voor veel van onze klanten een grote teleurstelling was. Met “de Zonnekloppers” willen we hen de kans bieden hun zomer toch af te trappen met mooie deals! Want wie zegt dat een zomer in onze eigen hof saai moet zijn?!, zegt Janick De Saedeleer, woordvoerder van Mediamarkt België.
De campagne loopt van nu tot 26 juli, met kortingen op onder andere computers, multimedia, entertainment, verzorging en groot elektro, in de winkels en online.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]