Mediamarkt duikt de zomer in met de Zonnekloppers
Mediamarkt trapt de zomer af met zijn nieuwe campagne ‘de Zonnekloppers’. We zullen deze zomer immers allemaal meer tijd in onze eigen tuin doorbrengen, maar wie zegt dat dat saai moet zijn? Consumenten die uitkeken naar de start van de zomersolden om een nieuwe speaker, een fototoestel of diepvriezer te kopen, zagen hun plannen in het water vallen door het uitstel van de soldenperiode naar 1 augustus. Voor hen lanceert Mediamarkt nu “de Zonnekloppers”: consumenten hoeven niet te wachten tot augustus om hun (zonne)slag te slaan bij Mediamarkt.
“Elk jaar kijken consumenten reikhalzend uit naar de soldenperiode om hun slag te slaan met onze scherpe deals. We merkten dat het uitstel van de zomersolden door COVID-19 voor veel van onze klanten een grote teleurstelling was. Met “de Zonnekloppers” willen we hen de kans bieden hun zomer toch af te trappen met mooie deals! Want wie zegt dat een zomer in onze eigen hof saai moet zijn?!, zegt Janick De Saedeleer, woordvoerder van Mediamarkt België.
De campagne loopt van nu tot 26 juli, met kortingen op onder andere computers, multimedia, entertainment, verzorging en groot elektro, in de winkels en online.