Designer Outlet Roosendaal, voorheen Rosada Dashion Outlet, bevindt zich op een half uurtje rijden van zowel Rotterdam als Antwerpen. Daarom werd door Mediaplus(het mediabureau van Serviceplan) een rename-campagne uitgewerkt waarin impactvolle OOH-formaten worden ingezet op high traffic-locaties zoals winkelgebieden en stations. In Antwerpen worden de Elevator Walls in het Centraal Station volledig ingepakt en kan het winkelend publiek in de Huidevetterstraat een megaposter bewonderen. De boodschap is kraakhelder: ze hebben meer winkels en nieuwe merken. Met kortingen die oplopen tot wel 70%. Zo’n 25% van de bezoekers is afkomstig uit België. Met deze campagne willen het outletcenter en Mediaplus de awareness vergroten en het center positioneren als een fashion destination.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]