Mediaplus lanceert nieuwe De'Longhi Coffee-campagne met Brad Pitt

De'Longhi heeft de samenwerking met Hollywood-acteur Brad Pitt hernieuwd voor hun koffiecampagne die in april 2024 start. Die samenwerking is een belangrijke mijlpaal voor De'Longhi, dat de koffie-ervaring wereldwijd blijft herdefiniëren.
"Brad Pitt staat bekend om zijn talent en charisma en belichaamt verfijning en stijl. Daarom is hij de perfecte ambassadeur voor de premium koffiemachines van De'Longhi — met een gezamenlijke toewijding aan uitmuntendheid en passie voor de ultieme koffiebeleving," klinkt het.
De mediacampagne (gepland door Mediaplus, het media agency van de Serviceplan Group) toont Pitt met de koffiemachines van De'Longhi. De campagne wil de kunst en het plezier vieren van koffiezetten voor iedereen, van espresso- tot latte-liefhebbers. Er werd ook gekozen voor een videocampagne om bekendheid te vergroten en de doelgroep te overtuigen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]