Mediaplus, het data- en mediabureau van Serviceplan Group, verwelkomt Jennifer Appelmans als paid social media expert. Haar ervaring in communicatie en de digitale marketingindustrie zal een waardevolle toevoeging betekenen voor het bureau, klinkt het.
Appelmans begon haar professionele carrière bij Pivott. Als junior social media manager werkte ze voor klanten als Di Beauty & Care, Connections en Lexus. Daarna maakte ze de overstap naar Magis Agency, waar ze zich specialiseerde in digitale groei en contentcreatie. Als social content manager beheerde ze campagnes voor Delhaize, Coca-Cola, Croky, Edialux en Lease a Bike.
"Ik ben heel enthousiast om het team van Mediaplus te versterken als paid social media expert," verklaart Appelmans zelf. "Ik kan niet wachten om mijn kennis en expertise op het gebied van sociale media verder te verruimen en mee te schrijven aan het succesverhaal van het bureau. Dit wordt ongetwijfeld een waardevolle samenwerking die geweldige resultaten zal opleveren voor onze klanten."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]