Mediaplus verwelkomt Jennifer Appelmans

News / People

Mediaplus, het data- en mediabureau van Serviceplan Group, verwelkomt Jennifer Appelmans als paid social media expert. Haar ervaring in communicatie en de digitale marketingindustrie zal een waardevolle toevoeging betekenen voor het bureau, klinkt het.

Appelmans begon haar professionele carrière bij Pivott. Als junior social media manager werkte ze voor klanten als Di Beauty & Care, Connections en Lexus. Daarna maakte ze de overstap naar Magis Agency, waar ze zich specialiseerde in digitale groei en contentcreatie. Als social content manager beheerde ze campagnes voor Delhaize, Coca-Cola, Croky, Edialux en Lease a Bike.

"Ik ben heel enthousiast om het team van Mediaplus te versterken als paid social media expert," verklaart Appelmans zelf. "Ik kan niet wachten om mijn kennis en expertise op het gebied van sociale media verder te verruimen en mee te schrijven aan het succesverhaal van het bureau. Dit wordt ongetwijfeld een waardevolle samenwerking die geweldige resultaten zal opleveren voor onze klanten."