MediaSchool lanceert de Green Management School, een tweejarige opleiding die de managers van de toekomst moet klaarstomen voor ecologische verandering. Dat doet de MediaSchool Group omdat bedrijven wel weten dat ze nieuwe modellen te ontwikkelen hebben, maar vaak een gebrek aan know-how hebben om op deze revolutie in te spelen en te voldoen aan de nieuwe verwachtingen van de consument. Tegelijkertijd zijn jongeren zich meer en meer bewust van de klimaatverandering en willen ze betekenis geven aan hun professionele leven.
Voor de opleiding zal de school gebruik maken van de expertise en het netwerk van de MediaSchool Group en een wetenschappelijk comité onder leiding van Audrey Pulvar, ex-journalist en voormalig voorzitter van de Stichting Nicolas Hulot. De opleiding moet leerlingen helpen bij het verbreden van hun kennis rond ecologische transitie en CSR, Corporate Social Responsiblity ofwel maatschappelijk verantwoord ondernemen. De cursus zal voor 70% bestaan uit langeafstandsonderwijs en voor 30% uit workshops en seminaries bij MediaSchool zelf, en dat in zowel Parijs, Toulouse, Straatsburg, Marseille, Nice, Rennes, Reims, Angoulême en Brussel.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








