MediaSchool lanceert de Green Management School, een tweejarige opleiding die de managers van de toekomst moet klaarstomen voor ecologische verandering. Dat doet de MediaSchool Group omdat bedrijven wel weten dat ze nieuwe modellen te ontwikkelen hebben, maar vaak een gebrek aan know-how hebben om op deze revolutie in te spelen en te voldoen aan de nieuwe verwachtingen van de consument. Tegelijkertijd zijn jongeren zich meer en meer bewust van de klimaatverandering en willen ze betekenis geven aan hun professionele leven.
Voor de opleiding zal de school gebruik maken van de expertise en het netwerk van de MediaSchool Group en een wetenschappelijk comité onder leiding van Audrey Pulvar, ex-journalist en voormalig voorzitter van de Stichting Nicolas Hulot. De opleiding moet leerlingen helpen bij het verbreden van hun kennis rond ecologische transitie en CSR, Corporate Social Responsiblity ofwel maatschappelijk verantwoord ondernemen. De cursus zal voor 70% bestaan uit langeafstandsonderwijs en voor 30% uit workshops en seminaries bij MediaSchool zelf, en dat in zowel Parijs, Toulouse, Straatsburg, Marseille, Nice, Rennes, Reims, Angoulême en Brussel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]