MediaSpecs Summer Interview: Ilse Baele (Ads & Data)

Media / News / People

{Provided by MediaSpecs}

Ilse Baele werkt als Marketing Director sinds 2021 mee met de grote media-truck genaamd Ads & Data. Haar rijvaardigheid is zeer groot, met jarenlange ervaring in onder andere Roularta, Corelio en Mediahuis. Ilse heeft het over Total TV en De Standaard, en laat zich in het leven graag vergezellen door podcasts. Newsbrands, Manchester en 166 beats per minute. Leer Ilse Baele beter kennen, professioneel bij Ads & Data en ook meer persoonlijk, in onderstaand MediaSpecs Summer Interview.

Wat was voor u (professioneel/bedrijfsmatig) een belangrijke gebeurtenis in de eerste jaarhelft?

De lancering van het ‘Ads & Data Total TV’-ecosysteem in Play Zuid begin dit jaar. We stellen immers vast dat de consument zijn content consumeert op de plaats, de manier, het tijdstip en het platform dat hij of zij zelf verkiest, het zogenoemde ATAWAD-principe (anytime, anywhere, any device). Ons Total TV-ecosysteem biedt een antwoord op dit veranderde kijkgedrag door al die platformen en verschillende manieren van kijken te gaan verbinden en commercialiseerbaar te maken. We kunnen dezelfde campagnes dus over de verschillende platformen heen voor zowel lineaire als online kijkers uitrollen. Zo wordt het voor adverteerders opnieuw mogelijk om eenvoudig en doelgericht te adverteren.

Lees het volledige interview bij MediaSpecs.