Een vreemde titel, zult u zeggen. Dat klopt. MeDirect, dat zich profileert als dé Belgische fondsenbank, werd deze maand vijf jaar. Dat vierde met, in samenwerking met Friendsip, met een mooie promotie: tot 5.000 euro welkomstpremie.
MeDirect staat bekend om de ‘geen instapkosten’ campagnes in bijvoorbeeld de tram, cinema, parking etc. En deze keer heeft Friendship dit concept doorgetrokken naar... een schoenwinkel. Een schoenwinkel zonder instapkosten, zo zou het eigenlijk overal moeten zijn...
https://m.youtube.com/watch?v=dlSwChjtgUY
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]