MeDirect lanceert schoenwinkel zonder instapkosten

Een vreemde titel, zult u zeggen. Dat klopt. MeDirect, dat zich profileert als dé Belgische fondsenbank, werd deze maand vijf jaar. Dat vierde met, in samenwerking met Friendsip, met een mooie promotie: tot 5.000 euro welkomstpremie.
MeDirect staat bekend om de ‘geen instapkosten’ campagnes in bijvoorbeeld de tram, cinema, parking etc. En deze keer heeft Friendship dit concept doorgetrokken naar... een schoenwinkel. Een schoenwinkel zonder instapkosten, zo zou het eigenlijk overal moeten zijn...
https://m.youtube.com/watch?v=dlSwChjtgUY

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



