Een vreemde titel, zult u zeggen. Dat klopt. MeDirect, dat zich profileert als dé Belgische fondsenbank, werd deze maand vijf jaar. Dat vierde met, in samenwerking met Friendsip, met een mooie promotie: tot 5.000 euro welkomstpremie.
MeDirect staat bekend om de ‘geen instapkosten’ campagnes in bijvoorbeeld de tram, cinema, parking etc. En deze keer heeft Friendship dit concept doorgetrokken naar... een schoenwinkel. Een schoenwinkel zonder instapkosten, zo zou het eigenlijk overal moeten zijn...
https://m.youtube.com/watch?v=dlSwChjtgUY
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]