JCDecaux België, filiaal van JCDecaux, wereldleider in Out-of-Home-communicatie en publieke deelfietsen, kondigt aan dat er sinds de lancering van Villo! op 16 mei 2009 negen miljoen trajecten met Villo! werden afgelegd in het Brussels gewest.
Hiermee stijgt het aantal uitgevoerde trajecten, in vergelijking met 2015, met 4%. Vandaag heeft Villo! vandaag meer dan 37 000 abonnees van lange duur en meer dan 35 500 tickets van korte duur (tussen 1 en 7 dagen) geregistreerd sinds januari 2016. Het Villo!-netwerk telt vandaag ongeveer 360 stations, homogeen verspreid over alle Brusselse gemeenten.
Hiermee is het systeem een reële een aanvulling op het openbaar vervoer. De deelfietsen verbeteren de levenskwaliteit in de stad en optimaliseren de verplaatsingen. Ze spelen in op de huidige bekommernissen inzake milieu en volksgezondheid. Alle gebruikers van de Brusselse deelfietsen hebben tot nu toe naar schatting 40 miljoen kilometer afgelegd. Dit is meer dan 1 000 maal de omtrek van de aarde. Sinds de lancering komt dit overeen met een besparing van 5 500 ton CO2!
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]