Meer dan koffie in de lucht dankzij BBDO en Douwe Egberts

Crea / News

Het ruikt hier nog steeds naar… Douwe Egberts, natuurlijk. Maar ook naar kleine momentjes van geluk in het leven rond een kopje koffie. BBDO en Douwe Egberts vieren deze samen met een nieuwe campagne rond de beroemde baseline van het koffiemerk. BBDO en Douwe Egberts vertrokken voor de campagne van het inzicht dat de kleine momenten in het leven bij de meest betekenisvolle kunnen zijn. Het leven vieren met vrienden, zonder nood aan luxe. Een moment van samenzijn over een kop koffie tussen een slapeloze nacht en een drukke dag. Of zelfs de stille momenten die we samen met onze geliefden doorbrengen, en die ons zonder woorden dichter bij elkaar brengen.

De campagne loopt van september tot eind december 2023 en zal te zien zijn op sociale media, in (D)OOH, en op tv.

Credits

Client: Douwe Egberts

Contacts: Vanessa Barba, Olga Uvarova, Kristel Bruwiers

Agency: BBDO Belgium
Media Agency: Havas

Account Team: Ward Braeckevelt, Axel Braeckevelt & Helena Van Lyl

Strategy: Dieter Riemaeker 

CD: Antoinette Ribas

Creation: Louise Cornet & Loup Delpierre

Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove

RTV Producer: Marta Michna

Film Production Company: ILA

Producer: Sarah Theys

Director: Selim Djegham

DOP: Kamiel Doens

Post-Producer: Marta Michna/Sarah Theys

Offline editor TVC: Neil Skeet

Grading: Neil Skeet

Online editor: Neil Skeet

Sound Production: BBDO

Sound Engineers: Mathieu Schots

Post Production Promo films: BBDO

Editor: Neil Skeet

Photo Production company: ILA

Producer: Sarah Theys

Photographer: Selim Djegham

Photo assistant: Basiel Debrock / Ushua Goeminne

Retouche: Lacen studio

Design Director: James Gambrill

Design: Christophe Malotaux, Piet Boeykens & Gaël Fouquet

DTP: Tom Nackaerts, Daniela Simons & Petra Saelens