Het ruikt hier nog steeds naar… Douwe Egberts, natuurlijk. Maar ook naar kleine momentjes van geluk in het leven rond een kopje koffie. BBDO en Douwe Egberts vieren deze samen met een nieuwe campagne rond de beroemde baseline van het koffiemerk. BBDO en Douwe Egberts vertrokken voor de campagne van het inzicht dat de kleine momenten in het leven bij de meest betekenisvolle kunnen zijn. Het leven vieren met vrienden, zonder nood aan luxe. Een moment van samenzijn over een kop koffie tussen een slapeloze nacht en een drukke dag. Of zelfs de stille momenten die we samen met onze geliefden doorbrengen, en die ons zonder woorden dichter bij elkaar brengen.
De campagne loopt van september tot eind december 2023 en zal te zien zijn op sociale media, in (D)OOH, en op tv.
Credits
Client: Douwe Egberts
Contacts: Vanessa Barba, Olga Uvarova, Kristel Bruwiers
Agency: BBDO Belgium
Media Agency: Havas
Account Team: Ward Braeckevelt, Axel Braeckevelt & Helena Van Lyl
Strategy: Dieter Riemaeker
CD: Antoinette Ribas
Creation: Louise Cornet & Loup Delpierre
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Marta Michna
Film Production Company: ILA
Producer: Sarah Theys
Director: Selim Djegham
DOP: Kamiel Doens
Post-Producer: Marta Michna/Sarah Theys
Offline editor TVC: Neil Skeet
Grading: Neil Skeet
Online editor: Neil Skeet
Sound Production: BBDO
Sound Engineers: Mathieu Schots
Post Production Promo films: BBDO
Editor: Neil Skeet
Photo Production company: ILA
Producer: Sarah Theys
Photographer: Selim Djegham
Photo assistant: Basiel Debrock / Ushua Goeminne
Retouche: Lacen studio
Design Director: James Gambrill
Design: Christophe Malotaux, Piet Boeykens & Gaël Fouquet
DTP: Tom Nackaerts, Daniela Simons & Petra Saelens