Het afgelopen anderhalf jaar hebben we het met z’n allen moeilijk gehad. Corona heeft levens veranderd en sectoren stilgelegd. Maar die periode komt stilaan aan een einde. Om de Vlamingen een duwtje in de rug te geven, lanceerde de Vlaamse Regering een herstelplan: De Vlaamse Veerkracht. Een investering van 4,3 miljard in een aantal uiteenlopende domeinen. Van cultuur tot sport, van onderwijs tot de zorgsector en van technologie tot milieu. Maar vooral een investering in elke Vlaming.Om dat relanceplan bekend te maken, klopte de Vlaamse overheid aan bij LDV United. Samen lanceerden ze een campagne om de Vlaming vertrouwen te geven in het plan en in de toekomst. Die kreeg als titel ‘Meer dan ooit’. Want meer dan ooit staan we in Vlaanderen voor een uitdaging, die we meer dan ooit in ons voordeel trekken. Met meer opleidingen dan ooit, meer cultuur dan ooit, meer welzijn dan ooit en nog veel meer (dan ooit).
Om duidelijk te maken waarin de Vlaamse Regering dan juist zal investeren, creëerde LDV United grafische accolades. Deze visuele eyecatchers zetten de investeringen bijna letterlijk ‘in the picture’ en zoomen in op de elementen waar de Vlaamse Regering de komende jaren meer dan ooit de focus op zal leggen. Zo worden de investeringen relevant voor elke Vlaming. Deze gele accolades komen terug op een hele reeks advertenties, social media posts, banners, affiches, bussen, raam- en muurstickers en zelfs in het echt. Zo kan je nu op de dijk van Oostende en in de luchthaven van Zaventem door enkele metershoge accolades wandelen. Over de locaties werd nagedacht, dat is duidelijk!
Credits:
Client: Vlaamse overheid
Contact: Agna Smisdom, Olivier Van Raemdonck, Pol Van Den Driessche
Agency: LDV United
Account Team: Elise Meulenijzer, Marieken Maes, Tom Thijs
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Design: Davy Dooms, Jeffrey Uten
DTP: Sandra Wulffaert
Photography Production Company: Czar
Photographer: Toon Aerts
Production partner: 3Motion
Media Agency: Mindshare
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]