Meer inzicht in eindejaarscampagne De Morgen

DeMorgen-Keerpunt Boondoggle

Crea / News

DeMorgen-Keerpunt BoondoggleDecember is dé terugblikmaand in medialand. Voor De Morgen is dat niet anders. Alleen bekijkt de krant de dingen traditioneel net iets anders.

Onder de noemer “Inzicht in 2016 - Vooruitzicht op 2017” lanceert het drie straffe bijlages. Eerst was er de onthullende “Fotobijlage 2016” die op 17 december al bij de krant zat. Op 24 december verschijnt “De Verzoening”. En op de laatste dag van het jaar mag u zich aan een sterk “Keerpunt” verwachten.

Boondoggle bedacht voor elke bijlage een aankondigingsspot die verder gaat op het onbetreden pad van de niet-evidente vragen en een stap verder zet in de aparte geanimeerde beeldtaal. Tip: kijk in de Keerpunt-spot zeker mee in de hersenpan van de president-elect!

De eindejaarscampagne loop nu al op televisie, maar ook in de krant, op de radio en digitaal.

Credits

Chief Marketing Officer De Morgen: Tamara De Bruecker

Marketing Manager De Morgen: Katrijn Vrints

Brand Manager De Morgen: Lawrence Vervaeke

Creatief team: Johan Van Oeckel, Willem De Geyndt, Chris Goossens, Robbie Cap

Creatieve lead: Willem De Geyndt

Strateeg: Kristel Vanderlinden

Design: David Prinsmel, Natalie Vanheers

Account Manager: Lore Peersman

Account Director: Sofie Sermon

Producer: Doris De Smet

Productiehuis: ADULT

Executive producer / creative follow up: Walter Van Cleynenbreugel

Producer: Eveline Welschen

Animatie: Charles De Meyer, Gwendoline Gamboa, Rémi Vandenitte

Sound Design: Audiotheque

Radioproductie en klankafwerking: Cobra