Samsung Bespoke, het gamma waar je zelf kiest welke kleur jouw koelkast of diepvries heeft. Er is keuze uit 4 modellen, 2 materialen en 6 verschillende kleuren. Heel wat mogelijkheden dus om jouw keuken te pimpen. Ter ondersteuning van de lancering heeft Samsung een Led Wall 90 geplaatst in het station Antwerpen-Centraal. Een 5m² LED scherm met op beide zijden een geïntegreerd touchscreen waarop reizigers de Samsung configurator kunnen gebruiken.
De campagne wordt verder nog ondersteund met een nationale DNN oplossing, 150 digitale schermen in 37 stations verspreid over het hele land.
Credits
Klant: Samsung
Mediabureau: Space
OOH-bureau: Outsight
Creatief bureau: Cheil
Mediaregie: Publifer
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]