Samsung Bespoke, het gamma waar je zelf kiest welke kleur jouw koelkast of diepvries heeft. Er is keuze uit 4 modellen, 2 materialen en 6 verschillende kleuren. Heel wat mogelijkheden dus om jouw keuken te pimpen. Ter ondersteuning van de lancering heeft Samsung een Led Wall 90 geplaatst in het station Antwerpen-Centraal. Een 5m² LED scherm met op beide zijden een geïntegreerd touchscreen waarop reizigers de Samsung configurator kunnen gebruiken.
De campagne wordt verder nog ondersteund met een nationale DNN oplossing, 150 digitale schermen in 37 stations verspreid over het hele land.
Credits
Klant: Samsung
Mediabureau: Space
OOH-bureau: Outsight
Creatief bureau: Cheil
Mediaregie: Publifer
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]