Samsung Bespoke, het gamma waar je zelf kiest welke kleur jouw koelkast of diepvries heeft. Er is keuze uit 4 modellen, 2 materialen en 6 verschillende kleuren. Heel wat mogelijkheden dus om jouw keuken te pimpen. Ter ondersteuning van de lancering heeft Samsung een Led Wall 90 geplaatst in het station Antwerpen-Centraal. Een 5m² LED scherm met op beide zijden een geïntegreerd touchscreen waarop reizigers de Samsung configurator kunnen gebruiken.
De campagne wordt verder nog ondersteund met een nationale DNN oplossing, 150 digitale schermen in 37 stations verspreid over het hele land.
Credits
Klant: Samsung
Mediabureau: Space
OOH-bureau: Outsight
Creatief bureau: Cheil
Mediaregie: Publifer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]