De jonge Louise Desire is doof, maar daar lijdt haar schrijfkunst niet onder. Dat bewees ze met een opiniestuk in De Standaard waarin ze commerciële zenders vraagt om meer programma's te ondertitelen. Medialaan en SBS Belgium voerden de inspanningen al op, maar toch mag het ietsje meer zijn, zo luidt de boodschap. Vlaams minister van Media Sven Gatz is alvast niet gewonnen voor een wettelijk kader, maar pleit er wel voor dat de zenders voldoende inspanningen leveren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]