Meer ondertitels op commerciële zenders?

De jonge Louise Desire is doof, maar daar lijdt haar schrijfkunst niet onder. Dat bewees ze met een opiniestuk in De Standaard waarin ze commerciële zenders vraagt om meer programma's te ondertitelen. Medialaan en SBS Belgium voerden de inspanningen al op, maar toch mag het ietsje meer zijn, zo luidt de boodschap. Vlaams minister van Media Sven Gatz is alvast niet gewonnen voor een wettelijk kader, maar pleit er wel voor dat de zenders voldoende inspanningen leveren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]