Meer ondertitels op commerciële zenders?


De jonge Louise Desire is doof, maar daar lijdt haar schrijfkunst niet onder. Dat bewees ze met een opiniestuk in De Standaard waarin ze commerciële zenders vraagt om meer programma's te ondertitelen. Medialaan en SBS Belgium voerden de inspanningen al op, maar toch mag het ietsje meer zijn, zo luidt de boodschap. Vlaams minister van Media Sven Gatz is alvast niet gewonnen voor een wettelijk kader, maar pleit er wel voor dat de zenders voldoende inspanningen leveren.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



