Meer volk naar de cinema?

News

Brightfish recrues mars 2017Op 20 maart is Julie de Caluwé gestart bij het Events & Activation team van Brightfish. Haar komst rondt een eerste kwartaal af boordevol aanwervingen voor de reclameregie. In totaal zeven nieuwkomers zorgen voor een verbreding van de dienstverlening. Julie de Caluwé (ex-Flagey) vervoegt zich bij het Events & Activation team, waar ook al een andere nieuwkomer te vinden is, Yasmine Desenfants (ex-FEBE). Ook Emma De Vleeschauwer versterkt deze cel. Ze komt over van de marketingafdeling van de regie.

Bij de afdeling National Screen Sales is dan weer een volledig nieuw team van drie salesmanagers gestart: Mieke Pareit (ex-SBS), Johan Nelemans (ex-JCDecaux) en Katrien Weyts (ex-Lyreco). Daarnaast heeft Brightfish met Peter Claessens sinds kort ook een eigen creative services producer in dienst. Hij werkt samen met Frederik Braem in de Creative Services-cel. Tot slot werd de technische afdeling uitgebreid met Arnaud Coolsaet, die als project manager/PHP developer aan de slag ging. Hij werkt samen met technical director Peter Forret.

« We blikken terug op 2016 als een niet-evident jaar, maar vooral als een opportuniteit om ons voor te bereiden op de toekomst, » vertelt managing director Patrick Van Dijck. « De uitdagingen zijn divers. Technologie en creativiteit zijn enerzijds de strategische pijlers waarop we verder willen bouwen. Het zal zorgen voor meer slagkracht in onze organisatie. Maar anderzijds zijn de sales teams meer dan ooit cruciaal. Ze zullen ons toelaten om in de loop van dit jaar enkele bijzonder ambitieuze projecten uit te rollen. »