Meer werk, minder middelen

Merkactivering blijft een erg gewaardeerde oplossing voor de adverteerders. Het is erg meetbaar en betaalt de investeringen snel terug. Dit zijn onontbeerlijke elementen in deze moeilijke periode. Toch is het voorzichtigheid geblazen bij de bureaus. In 2012 worden de budgetten bevroren, het omzetcijfer van de sector lijdt hieronder. Nochtans wordt er in de bureaus hard gewerkt, vaak last minute en erg flexibel om tegemoet te komen aan de verwachtingen van de klant. Met budgetten die onophoudelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Ondanks alles hopen de bureaus nog echte partnerschappen met hun klanten uit te bouwen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]