Meer werk, minder middelen

Merkactivering blijft een erg gewaardeerde oplossing voor de adverteerders. Het is erg meetbaar en betaalt de investeringen snel terug. Dit zijn onontbeerlijke elementen in deze moeilijke periode. Toch is het voorzichtigheid geblazen bij de bureaus. In 2012 worden de budgetten bevroren, het omzetcijfer van de sector lijdt hieronder. Nochtans wordt er in de bureaus hard gewerkt, vaak last minute en erg flexibel om tegemoet te komen aan de verwachtingen van de klant. Met budgetten die onophoudelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Ondanks alles hopen de bureaus nog echte partnerschappen met hun klanten uit te bouwen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]