Merkactivering blijft een erg gewaardeerde oplossing voor de adverteerders. Het is erg meetbaar en betaalt de investeringen snel terug. Dit zijn onontbeerlijke elementen in deze moeilijke periode. Toch is het voorzichtigheid geblazen bij de bureaus. In 2012 worden de budgetten bevroren, het omzetcijfer van de sector lijdt hieronder. Nochtans wordt er in de bureaus hard gewerkt, vaak last minute en erg flexibel om tegemoet te komen aan de verwachtingen van de klant. Met budgetten die onophoudelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Ondanks alles hopen de bureaus nog echte partnerschappen met hun klanten uit te bouwen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]