Meerkat kijkt in de spiegel

Meerkat stapt (noodgedwongen) af van de ambitie om heer en meester te zijn van het streamen van live video en wil evolueren in de richting van een social network. Dat is, in een notendop, het nieuws dat de voorbije dagen Amerikaanse tech-media beroerde, zoals <re/code>.
Meerkat was niet lang geleden een hype, maar werd in de feiten snel voorbijgestoken door Twitter en Facebook. Meerkat maakte gebruik van Twitter, wat Twitter enkele dammen liet opwerpen en een eigen videokanaal deed beginnen, Periscope. Facebook volgde met Facebook Live. Exit Meerkat dus. Of niet helemaal? Meerkat bereidt een nieuw leven voor als sociaal netwerk. Meer details zijn nog niet bekend...

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


