We hebben lange tijd geen proevertjes gekregen in de supermarkten door Covid-19, maar vanaf nu kan je weer volop genieten van een heerlijk stukje ham van Meesterlyck terwijl je je inkopen doet. Om dat klein gelukje te vieren, liet LDV United Stefaan Degand een literaire tasting doen. Daarin deelt hij zijn smaakbeleving met de luisteraar in de winkel (of de kijker op social media) zodat de goesting extra aangescherpt wordt. Elke hap Meesterlyck zal zo nog beter smaken.
Geniet mee en ontdek de literaire tasting van Stefaan hier of in je supermarkt.
Credits
Client: VLAM Meesterlyck
Contact: Sofie Delforge, Anoek Van Wouwe
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creatives: Manon Penne, Vivienne Mak
Account: Joris Gulders, Hanne Stoppie
Strategy: Lorien Verachtert
Production: Bounce Rocks, BURP
Sound: Het Geluidshuis
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]