Meetmarcel kreeg van Lotus Bakeries de opdracht om een bijzonder moment te organiseren dat de trots van alle werknemers versterkt. Daarom creëerde Meetmarcel een unieke merkervaring die hen een exclusieve blik achter de schermen biedt.
Een kijkje in de wereld van Biscoff en Dinosaurus
Voor deze gelegenheid ontwikkelde Meetmarcel een op maat gemaakt concept waarbij de medewerkers van Lotus Bakeries en hun gezinnen werden uitgenodigd voor een exclusieve rondleiding door de fabriek waar de wereldbekende Biscoff- en Dinosauruskoekjes worden gemaakt. Alle 2.200 bezoekers werden ondergedompeld in een fascinerende ontdekkingsreis doorheen het productieproces. Centraal stonden de toewijding en het vakmanschap waarmee elk koekje wordt gemaakt.
Plezier voor jong en oud
Om ouders en kinderen op een ontspannen manier samen te brengen in een unieke sfeer, zorgde Meetmarcel voor een parcours vol verrassingen. De jongste bezoekers konden zich uitleven met tal van leuke randactiviteiten, terwijl de volwassenen konden genieten van een mini foodtruck festival. Een interactieve ontdekking doorheen de wereld van Lotus Bakeries.
Employer Branding in de schijnwerpers dankzij Live Communication
Het evenement mikte met deze unieke blik achter de schermen op een boost van trots, betrokkenheid en teamgevoel bij de medewerkers van Lotus Bakeries en hun gezinnen. En positioneert het bedrijf tegelijk als een aantrekkelijke werkgever voor nieuw talent. De positieve sfeer en de interactie tussen collega’s en hun gezinnen dragen bij aan een versterkte merkidentiteit en een grotere medewerkersloyaliteit.