De zestiende editie van de Heavent Awards vindt plaats op 28 maart 2024 in het Palais des Festivals de Cannes en brengt live communicatiebureaus van over de hele wereld samen. Die bureaus kunnen hun beste werk van 2023 laten zien in negen verschillende categorieën en erkenning krijgen binnen de internationale eventgemeenschap. De jury van 2024 bestaat uit corporate event- en communicatiemanagers van gerenommeerde bedrijven als L'Oréal, Coca Cola, Honor Technologies, IKEA en Cereal Partners Worldwide.
De Heavent Awards bekronen de beste live, digitale en hybride evenementen van 2023. Dit jaar kon de organisatie rekenen op 158 inzendingen uit 12 landen. Intussen zijn ook de shortlists bekend, en dat betekent goed nieuws voor het Brugse Meetmarcel. Het bureau dingt mee naar een award in de categorie BtoB Event Award en dat met zijn event ‘OKKULT’ voor BOEMM.
BOEMM, een snel groeiende groep gespecialiseerd in de HR-dienstverlening, wilde zijn zesde verjaardag vieren met een niet-alledaags evenement. Meetmarcel werd ingeschakeld om de gasten van het bedrijf onder te dompelen in een duistere wereld, geïnspireerd op het werk Inferno van Dante. Het evenementenbureau sloeg hiervoor de handen in mekaar met theatergezelschap Abattoir Fermé.
Ontdek alle shortlists hier.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]