Mega m&m’s zijn te groot voor JCDecaux

Begin september introduceerde m&m de Mega m&m: een chocolade snoepje dat drie keer zo groot is als de originele variant. Om dat op een leuke manier in de verf te zetten, creëerde JCDecaux een speciaal reclamebord met een gigantische blauwe m&m op in 3D. En die is zo groot dat die er niet op past. De campagne was vorige maand in de straten te zien en kwam tot stand door een samenwerking tussen JCDecaux Nederland, Mars, BBDO en Kinetic.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]