Mercedes-Benz heeft duidelijk een boontje voor vrouwen: de gloednieuwe Grow up campagne - geïnspireerd op de stoere, streetstyle fashion trend - zet het vernieuwde ‘Compact Cars’ gamma in de kijker. Stylish looks met luxe afwerking? Check. Vrouwvriendelijke technologische snufjes? Check! Ideaal dus voor de ‘girlboss’ die ook tijdens het rijden stevig in haar ‘pumps’ (of sneakers) wil staan..
Mercedes-Benz wil menig vrouwenhart sneller doen slaan met de Grow up campagne waarbij de focus ligt op ‘gewone’ vrouwen die het ‘stuur’ in eigen handen nemen. Op vrouwen die willen groeien of die al een bloeiende carrière hebben maar voornamelijk straffe madammen die alles willen grijpen wat het leven hun te bieden heeft…Speciaal voor deze generatie ‘girlbosses’ die - ondanks hun drukke leven - hun zin voor vrijheid en avontuur nooit verliezen - schakelt Mercedes-Benz een versnelling hoger: meet the ‘Compact Cars’!
Elke vrouw wil subliem rijcomfort in een wagen die het beste bij haar en haar persoonlijke stijl past. Daarom zijn de 5 modellen uit de vernieuwde reeks ‘Compact Cars’ elk verbonden met een uniek verhaal. Ook de Amerikaanse rapper én gentleman A$AP Rocky, die als boegbeeld voor de campagne wordt gebruikt, doet een shockerende onthulling.
https://www.youtube.com/watch?v=7c0lQjIKV0U&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=sGzq6g6hXDY&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=jACeUBJIdZE
https://www.youtube.com/watch?v=l1qaFj8ibM4&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=OkUXd4ZxBLI&feature=youtu.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]