Mercedes-Benz doet vrouwenharten sneller slaan

Marketing / News

Mercedes-BenzMercedes-Benz heeft duidelijk een boontje voor vrouwen: de gloednieuwe Grow up campagne - geïnspireerd op de stoere, streetstyle fashion trend - zet het vernieuwde ‘Compact Cars’ gamma in de kijker. Stylish looks met luxe afwerking? Check. Vrouwvriendelijke technologische snufjes? Check! Ideaal dus voor de ‘girlboss’ die ook tijdens het rijden stevig in haar ‘pumps’ (of sneakers) wil staan..

Mercedes-Benz wil menig vrouwenhart sneller doen slaan met de Grow up campagne waarbij de focus ligt op ‘gewone’ vrouwen die het ‘stuur’ in eigen handen nemen. Op vrouwen die willen groeien of die al een bloeiende carrière hebben maar voornamelijk straffe madammen die alles willen grijpen wat het leven hun te bieden heeft…Speciaal voor deze generatie ‘girlbosses’ die - ondanks hun drukke leven - hun zin voor vrijheid en avontuur nooit verliezen - schakelt Mercedes-Benz een versnelling hoger: meet the ‘Compact Cars’!

Elke vrouw wil subliem rijcomfort in een wagen die het beste bij haar en haar persoonlijke stijl past. Daarom zijn de 5 modellen uit de vernieuwde reeks ‘Compact Cars’ elk verbonden met een uniek verhaal. Ook de Amerikaanse rapper én gentleman A$AP Rocky,  die als boegbeeld voor de campagne wordt gebruikt, doet een shockerende onthulling.

https://www.youtube.com/watch?v=7c0lQjIKV0U&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=sGzq6g6hXDY&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=jACeUBJIdZE

https://www.youtube.com/watch?v=l1qaFj8ibM4&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=OkUXd4ZxBLI&feature=youtu.be