Mercedes klinkt op de zomer met pop up

BUTIK Agency, Pop-Media, BM projects, BBDO en Cardinal openen een Summerstore en Summerterrace voor Mercedes-Benz op het Albertplein in Knokke. Deze pop up bevestigt het verlangen van Mercedes om meer naar de consument toe te gaan en hen in de wereld van Mercedes te brengen.
De Summer Store staat voor genieten van een aperitief in wat gezelschap, want er staan zes modellen van Mercedes-Benz, Mercedes-AMG en smart te pronken op het lounge-terras. Model van dienst voor deze laatste is de gloednieuwe smart fortwo coupé electric drive. Het elektrische rijplezier van smart, dat tot nog toe was voorbehouden aan de smart fortwo coupé en de smart fortwo cabrio, is bij deze vierde generatie ook verkrijgbaar in de smart forfour met vier plaatsen. Zo wordt smart de eerste internationale autoconstructeur die heel zijn gamma aanbiedt met zowel verbrandingsmotoren als zuiver elektrische modellen met batterijaandrijving. Verder is er ook een ‘photo booth’ voorzien om dé perfecte vakantie-selfie te maken en een ‘Mercedes-Benz Lifestyle Collection shop’ met de nieuwste merkaccessoires.
De Summer Store is tot en met 31 augustus open van maandag tot zondag van 11 tot 18.30 uur en tot 19.00 uur in het weekend.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]