Mercurius smult van Balls & Glory

Awards / News / Retail

Balls & GloryBalls & Glory wint de Mercuriusprijs en krijgt daarmee de titel ‘winkelconcept van het jaar’. De eervolle tweede en derde plaats zijn voor Thuiszorgwinkel en Elektro Van Assche. De Mercuriusprijs is al 30 jaar de meest prestigieuze prijs in de handel en wordt uitgereikt door Comeos, de federatie voor handel en diensten in België.

Restaurant en foodtruck Balls & Glory speelt in op de trend naar de ‘dagschotel 2.0’: de snelle hap die géén fastfood is, maar kwalitatief, authentiek en duurzaam. Niet alleen vleeseters komen er aan hun trekken, er zijn ook vegetarische en veganistische opties. De man achter de ballen, Wim Ballieu, klinkt uiterst tevreden: « Ik ben super fier op deze prijs. We zien deze erkenning als een waardering voor de horecasector in zijn totaliteit: horeca is retail op zijn best, een mooie mix van product, service & beleving. »

https://www.youtube.com/watch?v=jCXtcZHD9vE&feature=youtu.be