Met AKQA Brussels is er nog steeds geen MAAR bij Scarlet

Crea / News

Het aanbod van Scarlet behoort al jaren tot het beste op de markt. Maar bij lage prijzen zijn consumenten vaak achterdochtig, soms kritisch. Blijft de service op peil? Is het netwerk betrouwbaar? En zal ik wel genoeg data hebben… ? Allemaal vragen die Scarlet moest beantwoorden: bij Scarlet is er geen MAAR! Met deze nieuwe campagne heeft AKQA Brussels de meest gestelde vragen opgelijst om ze op een duidelijke en geruststellende manier te beantwoorden. Tegelijkertijd bleven ze de kenmerkende tone of voice van Scarlet trouw.

Op het programma: een nieuwe TVC, OLV-campagne van Adrien Armanet die ook het eerste deel van het nieuwe ‘Er is geen maar!’-platform produceerde, én een nieuwe radiocampagne.

Credits:

Client: Scarlet
​Client contacts: Aurélie Denayer, Kelly De Groote, Emmanuelle Puttemans & Orane Debelder
Ecosystem: SILK
Chief Creative Officer: Peter Ampe ​
​CD: Antoinette Ribas
​Creative Team: Vanessa Hendrickx, Antoine Wellens
​Client Service Director: Catherine De Block
​Account Director: Aurélie Thollebeek
​Account Manager: Leen Van Lint
​Strategic Director: Jonathan Detavernier
​Strategy: Aze Van Coillie, Tom Ernst
​Head of Productions: Myriam Maes
​Producer: Bram Busschots ​
​Editor: Sven Vanhee, Gilles Desplanque, Stephane Goffinet
​Sound: Mathieu Savenay, Eli Sundermann
Communication Planner: Thomas Jossa
​Client Operations: Claudio Bongiovi
Video Specialist: Pascal Vanderlinden
​Audio Specialist: Gaëtan Doucy
​Out Of Home Manager: Philippe Simar
​Programmatic & Direct Buying Specialist: Amelie La Peruta
​Social Campaign Specialist: Thomas Pardo
Production Company: Czar.be
​Director: Adrien Armanet
​Executive Producer: Eurydice Gysel
​Producer: Lander Engels
​DOP: Bjorn Charpentier
​Art Director: Tanker
​Editor: Benoit Baudson
​Grading: Tom Mulder
​Post Producer: Bieke De Keersmaecker
​Post Production: Czar & AKQA Brussels
​Music & Sound: AKQA Brussels