Met Club PUB naar Cristal Media & Advertising Summit

Awards / Crea / News

CRISTALOnder auspiciën van MediaSchool, een van de drie aandeelhouders van PUB, vindt Cristal zichzelf opnieuw uit. De editie 2018 (van 12 tot 15 december) van de Cristal Media & Advertising Summit vindt plaats in de nieuwe Club Med in Samoëns. Gelegen op 45 minuten van Genève, symboliseert het perfect de wil van leiding van MediaSchool om de belofte van kwaliteitsnetwerken aan te bieden. Het thema van dit jaar? Kunstmatige intelligentie ten dienste van merken. Door het woord te geven aan vele experts, kunstenaars en filosofen zal Cristal proberen de reikwijdte van deze technologie uit te leggen en de vragen van professionals te beantwoorden. Op het programma: vijftien keynote speakers uit de Franse en internationale wereld van de kunstmatige intelligentie.
De organisatie en het programma zijn zo opgezet dat de deelnemers elkaar kunnen ontmoeten. In de ochtend: creatieve workshops, netwerken, spa of ski - de deelnemers zijn vrij om hun eigen programma samen te stellen. Bovendien heeft Cristal de reclamecompetitie volledig hertekend door het aantal categorieën aanzienlijk terug te brengen tot 12 en door de trofeeën te redesignen, waardoor de toegekende prijzen meer waarde krijgen. En deze awards worden naderhand meegenomen naar het jaarlijkse Gunn Report.
Met dit thema in het hart van alle zakelijke belangen, kunstmatige intelligentie ten dienste van merken, is de redactionele programmering georganiseerd rond vier hoofdthema's: Ethiek & Verantwoordelijkheid, Creativiteit en kunstmatige intelligentie, Logica en talen en ten slotte Emotie en zintuigen. Onder de bekende sprekers vinden we Nick Rockwell, CTO van de New York Times, Eve Laurier, uitvoerend directeur van Edelman Montreal, Anne Boussarie, vice-president van Getty Images France, Germany & Europe en Guile Lindroth, Content & Artificial Intelligence Director van Realbotix.cristal
De eerste opdracht van deze top is het vieren van internationale creativiteit. In een tijd waarin de klantervaring verandert, gevoed door kunstmatige intelligentie en menselijke intelligentie, zullen 350 beleidsmakers in het reclame-ecosysteem in staat zijn om hun visie op de markt te vergelijken en te verrijken: het panorama gaat van Los Angeles naar Shanghai - laboratoria voor het gebruik van morgen.
Natuurlijk staan ook de Cristal Awards nog steeds op de agenda! Zoals gezegd gaat het om prijzen in twaalf verschillende categorieën (design, print, mobiel, film, film, techniek, media, digitaal, etc.). 72 juryleden, experts op het gebied van communicatie, creativiteit en digitale technologie van 's werelds grootste bureaus zullen aanwezig zijn. Nieuw dit jaar? Een vernieuwde ceremonie, met vier extra-prijzen.
Dit jaar nodigt PUB de leden van de PUB Community uit om deel te nemen aan de Cristal Media & Advertising Summit via onze Club PUB! Reserveren kunt u online via cristal-events.com met de promotiecode "CLUB_PUB_CMAD18", een code die u kunt delen. U geniet dan van het uitzonderlijke tarief van 2.000 euro exclusief BTW* in plaats van 2.800 euro exclusief BTW (publiek tarief). Zodra de bestelling online is geplaatst, ontvangt elke geregistreerde deelnemer een inschrijvingsbevestiging en een formulier om in te vullen zodat wij uw bezoek aan Samoëns zo goed mogelijk kunnen organiseren.
Ontdek het aantrekkelijke programma 2018!
(*) Ticket Thalys Brussel-Parijs niet inbegrepen, het transport van Parijs naar de eventlocatie is wel inbegrepen.