Met de Metro naar het EK 2016


Als officiële partner van de Rode Duivels volgt Metro het EK 2016 van zeer dichtbij voor zijn 3.101.100 supporters. Negen weken lang brengt de gratis krant relevante informatie tot bij de lezers.
Vrijdag 13 mei geeft Metro de aftrap met een speciale pré-EK-editie. Dit exclusieve nummer bevat naast 18 redactionele pagina’s over het EK ook een poster van de Rode Duivels én de volledige wedstrijdkalender. De special bevat weetjes over de Rode Duivels, locaties waar de wedstrijden worden uitgezonden op groot scherm, enzovoort. Deze collector’s edition wordt gedrukt op premium papier, zo belooft de uitgeverij.
Vanaf 17 mei tot 9 juni neemt Metro zijn lezers mee ‘on the road to France.’ Op het programma staan 18 dagen zogenaamde EK-content - met geschiedenis van de Belgen op het EK, cijfers en anekdotes, bekende Belgen over de Rode Duivels, artikels op Metrotime.be en in de dagelijkse nieuwsbrief.
Daarnaast vinden de lezers van 10 juni tot en met 8 juli elke dag de wedstrijdverslagen terug in de ‘Euro Daily Review’, op de backcover (Metro Sport). Alle artikels zijn eveneens te vinden op Metrotime.be.
Napoleon Games en Metro pakken tot slot uit met drie verrassingen op 13, 17 en 22 juni in het station van Brussel-Zuid.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


