Met Facebook Messenger het vliegtuig op

KLM biedt als eerste luchtvaartmaatschappij ter wereld hun service aan via Facebook Messenger. Vanaf nu kunnen KLM-passagiers wereldwijd hun boekings- en incheckbevestiging, instapkaart en vluchtstatus ontvangen via de app. Zo’n 200 social media agents staan 24/7 paraat om te helpen.
“De nieuwe Messenger-dienst is een perfecte aanvulling op KLM’s sociale strategie. Wij geloven dat we dicht bij onze klanten moeten staan, en daarom passen Messenger en KLM goed bij elkaar. Onze klanten delen graag informatie met ons via een persoonlijker platform zoals Messenger,” zegt Pieter Elbers, president-directeur bij KLM. Vorig jaar werd de Messenger-knop al op de KLM Facebook- pagina geactiveerd, zodat klanten sneller contact konden opnemen met het social media-team via privéberichten. Toen het aantal aanvragen met 40% steeg, werd duidelijk dat dit type communicatie erg populair is bij de passagiers en besloot KLM dat het tijd was om een nieuwe weg in te slaan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]