
De video wordt ingezet als televisiespot en elke JBC-klant krijgt een gepersonaliseerd filmpje voor zijn of haar kind per e-mail. Via een minisite kan het filmpje worden aangepast en doorgestuurd om ook vriendjes of klasgenootjes te verrassen. Op de site ontdekken de bezoekers in één moeite de kleding die gedragen wordt door de dansers én een korting op de Cool Back to School-collectie.
Credits
Client: JBC
Communications Manager: Evelien Peeters, Ruth Janssens
Agency: These Days
CD: Sam De Volder
Creation: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers, Stephanie Van Tichelt
Strategy: Toon Diependaele
Account Team: Ine Beeckmans, Veroniek Hesters
Design: Lukas Weber
Video Production: Static Films
Film Director: Frank De Wulf
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]