Met PUB gratis naar Music for Brands
In 2017 organiseerde muziekuitgeverij CTM Entertainment een masterclass over synchronisatie van muziek met reclame. CTM herhaalt nu dit (toen geslaagde) event in de vorm van een workshop met als titel ‘Music for brands: how to handle music rights in advertising’. Het vindt plaats op 19 december 2018 en wordt gevolgd door een heuse kerstlunch. Plaats van afspraak: The Egg in Brussel. En goed nieuws: voor de eerste vijf PUB-abonnees die zich aanmelden voor event en kerstlunch ligt gegarandeerd een toegangskaartje klaar. Stuur als de bliksem een mail (vanuit uw professionele adres) naar redactie@pub.be met als onderwerp Music for Brands.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]