Met TBWA en Touring naar de kwartfinale

Vandaag zakken duizenden Belgen af naar Lille om de Duivels luidkeels aan een overwinning te helpen. Want winnen, betekent halve finale, en dat is historisch. TBWA en Touring vinden dat iedereen bij die match moet kunnen zijn. Wie onderweg naar Lille toch pech heeft, wordt helemaal gratis terug op weg geholpen. Dat wordt aangekondigd in radio, mobiele posters langs belangrijkste wegen en sociale media. Ook wie in de laatste Franse kilometers pech heeft, wordt geholpen door een partner van Touring. “Een unieke gebeurtenis vraagt om een unieke actie. Want onze Duivels hebben élke supporter nodig,” zegt Jeroen Bostoen, creatief directeur van TBWA. “We hebben de hele campagne in amper 24u op touw gezet. Woensdag hadden we het idee en Touring was onmiddellijk mee. Donderdag verscheen de eerste post op Facebook en werd een radiospot ingeblikt. Die word vandaag uitgezonden, én er zijn mobiele posters op de belangrijkste wegen naar Lille.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]