Met THINKNTALK en streekpersoneel is’t krek wà'k wou


Na een creatieve pitch werd studio THINKNTALK uitgekozen voor de nieuwe radiocampagne streekpersoneel.be van Roularta. Het resultaat: een grappige geluidscampagne die bedacht en gemaakt is voor het medium radio. In drie verschillende spots schakelen de acteurs geleidelijk aan over van Algemeen Nederlands naar het taalgebruik uit de streek van hun afkomst : Oost-Vlaanderen, Brabant en Limburg. Zodat de voordelen van een lokale job niet alleen evident worden maar ook een extra glimlach meekrijgen. Op antenne van week 42 tot 50.2015 en op de sociale media via een speciale pagina op www.thinkntalk.be.
Credits:
Client: Barbara Spyckerelle, directeur recruitment solutions Roularta
Creation and direction: Marleen Galle and Chris Christoffels
Music: Philippe Ledent
Sound Engineer: Greg Scheirlinckx
Account: Wim Vanoppen
Radio production company: THINKNTALK
Client: Barbara Spyckerelle, directeur recruitment solutions Roularta
Creation and direction: Marleen Galle and Chris Christoffels
Music: Philippe Ledent
Sound Engineer: Greg Scheirlinckx
Account: Wim Vanoppen
Radio production company: THINKNTALK
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]