Metro werkt voor Elliott
Horecaondernemers staan dagelijks voor grote uitdagingen. Absolute toewijding is een vereiste om succesvol te zijn. Om deze reden vestigt Metro met haar nieuwe campagne, van de handen van Serviceplan, de aandacht op de inspanningen en energie van zelfstandige ondernemers werkzaam in de horeca. Met de nieuwe claim ‘Your success is our business’ onderlijnt het bedrijf haar engagement om het succes van deze zaakvoerders te ondersteunen. Metro zet klanten afkomstig uit meer dan 20 landen centraal in de campagne, volgt hun verhalen en helpt hen in het bereiken van hun professionele doeleinden.
De nieuwe branding zal stap voor stap zichtbaar worden op alle niveaus binnen de communicatie, zowel intern als extern, en op alle Metro-locaties wereldwijd. Om de gezichten van de campagne beter te leren kennen, kan je hen volgen op de website van hun thuisland. Op www.metro.be kom je bijvoorbeeld meer te weten over Elliott, de Brusselse kok van Little Chef, die duurzame catering aanbiedt in België. Elk campagnefiguur heeft een specifiek doel voor ogen en Metro zal hen ondersteunen om dat doel binnen het jaar te bereiken. Hun succesverhalen zullen doorlopend gedeeld worden en in 2019 zal een rapport worden gepubliceerd met de vooruitgang die geboekt werd in samenwerking met Metro.
De nieuwe campagne werd afgetrapt met het beeld ‘Wij werken niet voor Metro’, dat verspreid werd via verschillende kanalen, online en in de winkels. De betekenis van deze opvallende slagzin volgde met de bekendmaking van het tweede luik van de campagne, dat focust op het engagement naar de professionele klant. « Wij werken voor het succes van miljoenen grote en kleine ondernemers, overal ter wereld. De slagzin wekt meteen vragen op en dit met een duidelijk doel: onze belofte benadrukken dat het succes van onze klanten altijd op de eerste plaats komt, » zegt Vincent Nolf, ceo van Metro.