De gratis krant Metro wordt vanaf dinsdag 4 mei weer verspreid en maakt zo een einde aan de eigen paaspauze. Metro verschijnt in mei op dinsdag en vrijdag en legt de focus op content-rubrieken Actua, carrièregids Start, Feel Good, Puzzels, Weekend, .... Uiteraard blijft Metro ook digitaal te lezen via metrotime.be. “Wanneer we spreken over de vooruitzichten van 2021, zie ik de toekomst van Metro zéér positief tegemoet," aldus algemeen directeur Monique Raaffels. “De transitie met Groupe Rossel is bijzonder vlot verlopen en de synergieën worden in stelling gebracht. Zo maken wij van deze moeilijke periode gebruik om ons digitaal portfolio te vernieuwen. Uiteraard moeten we, net zoals vele bedrijven, de laatste coronamaanden doorkomen. Met een krant voor het openbaar vervoer hebben we soms de perceptie tegen, maar dit komt goed van zodra we de kans krijgen om al onze troeven uit te spelen. Onze unieke positie in het medialandschap zorgt er mee voor dat we onze klanten heel snel creatievepistes kunnen aanbieden.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]