De "straffe jongerenquiz" van De Standaard, ‘Het Grootste Licht’, startte met de online voorrondes. Gedurende vier weken gaat de krant opnieuw op zoek naar jongerentussen de 18 en 25 jaar die beschikken over zowel ‘the brains’ als ‘the balls’ en stuurt ze samen op een 20-daagse rondreis naar Rajasthan. De liverondes worden gespeeld in drie Vlaamse studentensteden en brengen 2.500 jongeren samen in populaire cultuurhuizen voor een avondje quizzen en entertainment. MH Brand Studio, de creatieve cel van Mediahuis Advertising, linkte de doelstellingen van Coca-Cola Energy met Het Grootste Licht van De Standaard en werkte met alle partijen een commercieel partnership uit op maat. Net zoals vorig jaar is Coca-Cola Services dus trotse partner van het volledige project, ditmaal dus met ‘Coca-Cola Energy’. Via een above-the-line-campagne en diverse merkintegraties surft Coca-Cola Energy mee op de brandexperience en media-aandacht van Het Grootse Licht. Bovendien wordt de doelgroep van Coca-Cola Energy op een laagdrempelige manier bereikt via de quiz en dankzij een mix van actua, muziek en entertainment.