Mia Venken verlaat UBA

Na 12 jaar is het voor Mia Venken, COO van UBA, tijd om haar vleugels uit te slaan en nieuwe horizonten op te zoeken. In 2011 vroeg Chris Van Roey, toenmalige CEO van UBA, aan Mia Venken om het groeipotentieel van UBA te analyseren en op zoek te gaan naar nieuwe leden. Nadien volgden boeiende jaren van groei en innovatie. De eerste jaren focuste ze zich op de aanbreng van nieuwe leden en kon zij in enkele jaren tijd het ledenaantal verdubbelen.
Om de verdere groei van UBA te kunnen realiseren en verstevigen, benoemde de Raad van Bestuur haar in 2016 tot COO en lid van de Raad van Bestuur. Ze heeft de interne werking van UBA doen evolueren naar een klantgerichte ledenvereniging met experten die de UBA activiteiten rond de verschillende expertisedomeinen ontwikkelen. Ze stond ook mee aan de wieg van het digitale aanbod van UBA Academy en bracht de UBA Trends Day naar Paleis 12 van Brussels Expo. Terzijde: vandaag telt de UBA-community 375 leden.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





