Michel Bellanger treedt in dienst van Teads als Global VP Retail Media. Met een sterke achtergrond bij adviesbureaus (WPP, KR Wavemaker...) en een toonaangevende retailer (Carrefour), zal hij verantwoordelijk zijn voor het versnellen van de wereldwijde Retail Media-strategie van Teads door in te spelen op het bestaande aanbod. Hij zal ook verantwoordelijk zijn voor het versnellen van de evolutie van het Teads-platform om het te positioneren in het hart van de bevoorrechte relatie tussen retailers en merken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]