Michel Mabille wordt directeur Innovaties IPM Group

IPM Group trekt Michel Mabille aan als directeur Innovaties. "Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots, aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was," verduidelijkt François le Hodey, CEO van IPM Group.
Na technische leiding te hebben gegeven aan ProduPress (Le Moniteur Automobile, AutoGids, Immoweb) gaat Michel Mabille dus de uitdaging van de innovatie bij IPM aan. Door deze aandacht voor innovatie heeft IPM in de afgelopen 10 jaar onder meer betFIRST, de nummer drie van sportweddenschappen in België, en Continents Insolites, gespecialiseerd in premiumvakanties, kunnen lanceren.
"Een van mijn prioriteiten is het verenigen van vastgoedmakelaars rond het platform Logic-Immo.be om hiervan de partnersite voor professionals van te maken," aldus Michel Mabille. Gezien zijn enorme ervaring in de reclame, zal hij ook de strategisch partner van Henry Visart, directeur IPM Advertising, en Benoît Rosier, directeur RMR (Régie Médias Régionaux) zijn.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]