IPM Group trekt Michel Mabille aan als directeur Innovaties. "Als groot kenner van de media- en reclamewereld is het voor Michel een terugkeer naar zijn roots, aangezien hij van 1997 tot 2009 commercieel directeur bij IPM was," verduidelijkt François le Hodey, CEO van IPM Group.
Na technische leiding te hebben gegeven aan ProduPress (Le Moniteur Automobile, AutoGids, Immoweb) gaat Michel Mabille dus de uitdaging van de innovatie bij IPM aan. Door deze aandacht voor innovatie heeft IPM in de afgelopen 10 jaar onder meer betFIRST, de nummer drie van sportweddenschappen in België, en Continents Insolites, gespecialiseerd in premiumvakanties, kunnen lanceren.
"Een van mijn prioriteiten is het verenigen van vastgoedmakelaars rond het platform Logic-Immo.be om hiervan de partnersite voor professionals van te maken," aldus Michel Mabille. Gezien zijn enorme ervaring in de reclame, zal hij ook de strategisch partner van Henry Visart, directeur IPM Advertising, en Benoît Rosier, directeur RMR (Régie Médias Régionaux) zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]